Semester!

Hej alla!

Jag tog lång ledigt i ett par dagar med start förra Torsdagen. 
Började med ett besök hos frisören hos bästa Emma på GLANS!, helgen med familj, släkt osv! 
Sen så avslutades det med ett längre besök här i Åre! 

Jag är alltså i Åre nu med sambon, sambons lillebror, min arbetsledare med familj! Vi har det hur gott som helst. Äter lunch i backarna, skidor åks det av diverse personer. Vi frossar i härliga middagar, kortspel och åre choklad och njuter helt enkelt av att ha semester. Riktigt bra med andra ord. 

på tal om glutenfritt i Åre så är dem flesta riktigt duktiga på vad som får ätas och ej. Vi var inne på ett fik i duved där vi skulle luncha. De tog fram ett kort med vad som var glutenfritt, fanns massor av olika alternativ! Igår skulle vi dock äta lite lunch på Tegefjällstornet och där inne hade dem ingen koll, så jag gick vidare och tog en lunch inne i stugan istället! Jag har verkligen inget att klaga på med denna resa. Allt har varit jätte bra och fungerat så bra! 

Nu ska jag strax sluta skriva här och bege mig mot Åreby för att ta VM:8an upp till toppen för lunch med sambon och Martin! Sen iväg till Åre chokladfabrik och eventuellt Holiday club! Ta väl hand om varandra<3


Kommentarer
Postat av: Anna

Stor kram <3

2012-03-05 @ 19:29:37
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Anna

Gud så mysigt det låter!

2012-03-06 @ 19:08:11
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0