Varför?

Alla önskar att dem var friska så även jag.
Jag vet att mycket av min deprission handlar om min celiaki men det är inte bara min celiaki.

Men det är ju inget fel på mig, jag har ju bara varit hos läkaren 52 gånger på ett år..
Nu det sista så hittar dem en inflammation i tarmen och ändå så säger mina så kallade "vänner" att allting är bra med mig.. Det är tydligen helt normalt att sova 15 timmar + 2 per dygn.. 
Att ständigt ha ont i magen  uppe och runt på sidorna..
Jag kämpar och kämpar för att bli frisk, men det är inte så lätt utan erat stöd!
Jag har för gudskull feber varann dag och jag går på toaletten 5-6 gånger per dag..

Jag gillar inte att dansa och festa gärnet som många av er inte förstår, snälla acceptera det eller lämna mig som vän. Det tjänar inget till att ni ska tycka jag är tråkig. Då är det bättre ni hittar på dem sakerna ni vill göra med andra vänner. Låt mig vara den där tråkiga som gärna ta en fika eller tar ett glas och prata!

Vad är ni egentligen för vänner, vänner ska stötta och inte säga att jag inbillar mig!
Jag blir så besviken på er!

Det enda ljuset jag har är Marcus och min fina familj, jag kämpar för dem!
Syskon och föräldrar, ni är mitt allt! 




Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: skjortan är från MQ i höstas. kan hända att någon butik har den kvar då den nu är med på rea. ha en bra dag! :)

2012-01-16 @ 09:15:31
URL: http://emelies.spotlife.se
Postat av: Ramona

Du vet att vi finns här för dig, fast att vi bor i Falun. Villa du prata så vet du att jag finns. Kram älskade syster.

2012-01-16 @ 13:08:31
URL: http://www.ayamaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0