Helg

Då var det fredag igen!

Har precis ätit lunch och nu ligger vi i vita rummet och just nu spelas Titanic genom högtalarna!

Ikväll ska jag till Apoteket och hämta ut mitt laxermedel. Sen hem och kolla igenom vad som behöver handlas tills nästa vecka! Då jag börjar den nya "dieten", kommer bli spännande. Potatis och vit pasta samt vitt bröd!

Min värk har nu förflyttat sig även till höger sida och det hugger och krampar från och till. Ryggen och revbenen gör med ont.

Helgen kommer spenderas lugnt! Film, jobb, film! Kommer kanske en lite uppdate senare! Så länge önskar jag er en fortsatt trevlig fredag! Ska du göra något roligt i helgen? Skriv gärna och berätta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0